Výlet do Plzeňského pivovaru a okolí

28. června 2015 v 13:53 | Maggie |  Nedopsané stránky

Ke každému konci roku si náš úžasný pan profesor vymyslí nějaký "skvělý" výlet, který většinou vážně stoji za to.
Tentokrát si vymyslel, že navštívíme Plzeňský pivovar, který by nás všechny mohl zajímat hlavně kvůli ochutnávce piva ;)
A pak, že zůstaneme v Konstantinových lázních, které nejsou tak daleko. Všechno jsem poctivě zdokumentovala abych se s Váma o tenhle nezapomenutelný zážotek mohla podělit ;) ..podotýkám, že já na výelty zrovna moc nejsem..

Byl to 3denní trip ;) Jeli jsme ve čtvrtek ráno a vraceli se v sobotu v brzkých odpoledních hodinách.
V Plzni to vypadalo opravdu moc pěkně a i pivovar byl celkem fajn, až na ten nepříjemný zápach (pro někoho vůni) chmelu. Já jsem spíš myslela, že budu asi zvracet. Vybrala jsem pár fotek a udělala z toho koláž ;) Jen se kochejte.

Dostali jsme kelímek s ochutnávkou piva přímo ze sudu. Pivo nepatří zrovna do mého oblíbeného pití, ale když už jsem tam tak to přece nenechám jen tak a aspoň ochutnám. Do plzně je přidávám 3x chmel. Do ostatních piv asi jen 2x. Proto je plzeň prý to nejlepší a nejchutnější pivo. Je hrozně hořká na mě. A já radši Staropramen, když už.

Ve finále to nebylo zase tak hrozné. Nakoupili jsme suvenýry a šli jsme se ještě projít po městě a podívat se na nějaký chrám, nebo kostel, nebo já nevím co, na náměstí. Byli jsme donuceni panem profesorem vylézt až nahoru na věž, abychom udělai nějakou fotku jako důkaz, že jsme tam byli. Samozřejmě, že se nikomu nechtělo šlapat těch xx schodů nahoru, tak mě kámoška čapla za ruku a vytáhla mě tam. Takže ve finále jsme se nahoru ploužili jen já, kámoška a pan profesor. Nahoře jsme nemohli najít naše plíce.. vůbec.. :D Strašný výšlap..

Jako odměnu jsme dostali zmrzku a prošli se krásným parkem. Plzeň je opravdu pěkný město. Šli jsme i kolem Hotelu Continental, kde se mimochodem točila scéna z Disco Příběhu. A hurá na nádraží a další hodinu cesty na konečné místourčení, kde nás čekal odpočinek, jídlo a postele..

V Konstantivńových lázních to vypadalo hezky, ale mělo to jednu vadu. Nikde ani noha. Jako vážně, za cel= tři dny jsme tam potkali dva důchodce. Vážně nic. Domy byli uplně nádherný, ale lidi tam trochu chybělo. Dokonce ani v lázních jsme nepotkali ani človíčka. Hlavní budova lázní vypadala, že tam hrozně dlouho nikdo nebyl. Všude rozkopaný cesty a obehnané budovy nápisem "Zákaz vstupu". Asi tam chcípnu pes :D Napili jsme se z pramene a šli dál..

Druhý den jsme šli na výlet do 6 kilometrů vzdáleného Krasíkova na zříceninu, kde stojí kostelík Švamberk.

Po tom co jsme se táhli vysoko do kopce nás potěšili aspoň ty krásný kůzlátka :) Byli k sežrání :)

A nakonec série selfíček, který jsme s kámoškou pořídily za celou dobu výletu. Přesně na tohle jsme ujetý. Všude musíme dělat fotky :) Prostě selfie maniaci :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.