Dovolená s Kreténama

14. září 2017 v 11:48 | Maggie |  Nedopsané stránky

Tak a jsem zase zpět. Léto už je ve své podstatě dávno pryč a nyní jsem si konečně udělala čas ke shrnutí svých "prázdninových" zážitků.

Tyhle prázdniny byly vlastně první, při kterých už nejsem student, ale poctivě pracující člověk.
I přes to se našel čas na dovolenou a já si s rodinkou zaletěla za Kreténama na Krétu :)

Co na to říct. Prostě to stálo za to!

Můj původní plán byl, že pojedu na dovolenou konem září s kamarádkami. Ale jak už to tak bývá..špatná domluva a tím pádem bych žádnou dovolenou ani neměla, tak jsem ukecala maminu, že se k ní a jejímu příteli přidám za účelem překladatele.

Moc jsem se těšila. Sice to bylo jen na 5 dní, ale nadšení z toho, že konečně zase někam vypadnu a odpočinu si od své práce, mě hřálo u srdce. Letěli jsme v 5 hodin ráno, tudíž jsme na letišti stáli už od 3 hodin ráno. Strašná věc to vstávání uprostřed noci. Říkám si.. jo to dospím v letadle.

Bohužel, žádný spánek se nekonal. Pravděpodobně díky škrtům v rozpočtu letecké společnosti, byly sedadla mnohem více namačkané na sobě, takže si člověk nemohl ani natáhnout nohy. Sklíčená ve velice nepříjemné poloze jsem přežila 2,5 hodinový let i s ječícím děckem za zády a výhledem na věčně se oblizující pár předemnou. Prostě to chceš :D

Po příletu do Heraklionu mě příjemně probudilo to teplé ovzduší. Už bylo ráno a my se vydali hledat našeho delegáta. Mladý chlapec, snad i mladší než já, nám strčil obálku, řekl, že tam jsou veškeré informace a ledabbyle nás poslal někam na parkoviště si najít autobus. U autobusu vystával starý dědula, v ruce třímajíc elektronickou cigaretu. Lámaně se zeptal na naše jména a hodil kufry do autobusu. Následně docházeli další cestující. Všechno němci. Do autobusu vlezl nějaký chlap a začal něco německy. Nerozumněla jsem ani slovo až na to, že je tolik a tolik hodin a kam to vlastně všude jede.

Po 45 minutách jsme dorazili do cíle. Bali beach hotel and village. Hotel vypadal opravdu moc pěkně. První čeho jsem si všimla - všude schody.
Na recepci po mně paní Thalia chtěla vyplnit nějaké papíry. Teda měli to vážně zvláštně udělaný. Pak nám řekla, že pokoj bude asi tak za 40 minut a at si jdeme na pláž nebo na bar. Než jsme se dohrabali na nějaký bar museli jsme projít bludištěm ze schodů, vážně všude schody, které se různě protínali. Šílený.

Po 40 minutách jsem se vrátila na recepci, dostali jsme klíč od pokoje s číslem 1050. Máma vytřeštila oči. Bylo jí jasný co nás čeká, protože podle recenzí na internetu, čím vyšší číslo pokoje, tím víc a víc schodů. Samozřejmě jsme dostali pokoj až uplně nahoře.

Dostat se na pokoj nás stálo přejití silnice a následně přibližně 260 schodů labyrintem schodišť. Čemu se divit, že jsme se nadále snažili do pokoje moc nechodit. Já jako kuřák jsem svoje plíce vždycky nechala na prvních 10ti schodech.

V pokoji navíc chyběl klasický odpadkový koš, takžejsme odpadky nechávali na jedné hromadě a doufali, že uklízečku napadne odpadky vynést. Došlo jí to.

Vybavení pokoje zastaralé, opuštěné, matrace šílené. Pružiny mě píchali do zad jak jen to šlo. V koupelně rozbitý sprchový kout. Voda spodem protékala na dlaždice, takže jsme tam měli permanentně potopu. Prostě všechno super.

Hotelový personál? O tom ani nemluvím. Od pohledu nepříjemní a snad je i otravovalo to, že tam jsme a že něco potřebujeme. Tohle dokáže dovolenou opravdu zkazit. Jediné opravdu pozitivní byla krásná pláž, i když malá, ale byla hned pod hotelem, takže jsme se nemuseli nikam daleko tahat. Lehátka za poplatek a všude hodně hlučných ruských dětí, na které jejich rodiče nijak nedohlíželi a nechali je tam ječet jak na lesy.

Jídlo nic moc, dokonce bylo i zkažené. Taky se nám to vymstilo a jeden den jsem musela celý den zůstat na pokoji, protože jsme zvracela a bylo mi vážně blbě. Další den to chytla máma. Takže co si bduem povídat, dovolená spíš za trest než za odměnu.

Po pěti dnech natěšenosti domů jsme se přece jen dočkali. Dorazili jsme do Prahy a byli jsme konečně doma.

Jako suvenýr jsem si přivezla sama sebe připálenou jako rak. Poslední den jsem trošku zaspala na lehátku a nenamazala jsem se. Jak já trpěla, ale aspoň jsem chytla nějakou barvu.

Takže tohle je vše k mé dovolené s Kreténama. Zařekla jsem se, že na Krétu už opravdu ne.
Bali beach hotel opravdu nedoporučuji.

A malá recenze od mamky :)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.